تابعونا على الفيس بوك

LightBlog

الأربعاء، 13 يناير 2021

اسحب فلوسك من فودافون كاش من مكن ATM

 أسهل وأسرع طريقة تستلم بيها أو تبعت فلوس في اي وقت


فودافون كاش و ال ATM


كتير بتحتاج تبعت فلوس لشخص ما او تستلم من اي حد فلوس . دلوقت هنعرف ما هي اسهل طريقة تبعت بيها او تستلم فلوسك في اي وقت بليل وبالنهار وبسرعة . طبعا دلوقت شركات الاتصالات   ( فودافون واتصالات واورنج ) عندها خدمات تحويل الفلوس ( فودافون كاش واتصالات كاش واورنج كاش )  وهي خدمات لتحويل الاموال . 
الطريقة الاسهل والاسرع هيه استخدام الشركات مع مكينات الصراف الالي ATM وهي منتشركه فى كل شوارع مصر
ومن افضل الشركات واولها في عمل حدمة تحويل الاموال وهي شركة فودافون (فودافون كاش ) 


هناك طرق كثيرة لتحويل الاموال من شحص لأخر . ومن هذه الطرق التحويل علي الحساب البنكي او البريد المصري او خدمات تحويل الاموال في شركات الاتصالات ( فودافون كاش . اتصالات كاش وازرنج كاش ) . كل شخص فينا معرض في اي وقت يستلم او يبعت فلوس لشخص اخر .


ومن افضل الطرق وأسرعها شركات الأتصالات مثل فودافون كاش واسهل طرق الاستلام فودافون كاش مع خدمة ال ATM ( ماكينات الصراف الألي المنتشره في شوارع مصر . 

عشان تستلم فلوس بكل سهولة لابد ان يكون عندك حساب في فودافون كاش . وعشان تعمل حساب فودافون كاش وهو من اكثر الطرق انتشارا في أرسال الأموال في الوقت الحالي . وعشان تفتح حساب هو شئ بسيط جدا كل المطلوب الذهاب لاقرب فرع لفودافون او اي شركه أتصالات تحب التعامل معاها . المطلوب صورة البطاقة الشخصية فقط .
وطبعا لازم يكون الخط  متسجل باسمك .

طريقة تحويل الاموال من فودرفون سهلة جدا  تتبع الخطوات . وعن طرق الاستلام فاسهل طريقة واسرعها تستخدم خدمه فودافون كاش مه ماكينات ATM  كل اللي هتعملة هتروح علي اقرب مكنه ليك . وتمسك تليفونك . 

هتتصل ب  *9# اتصال      نجمة 9 شباك اتصال 




هنختار من القائمة .
 


 هنختار المزيد   0 

 

نختار رقم  5   السحب من ال ATM .




هتدخل كلمة السر الخاصة بحسابك في فودافون كاش
سوف يت أرسال رسالة SMS علي رقمك 



 هيوصلك كلمه سر تقوم باستخدامها علي مكينة ال ATM 

وسوف تقوم باستخدام مكينة الصرافه دون الحاجة لفيزا كارد 
سوف تقوم بالدخول لخدمات بدون كارت 
ثم المحفظة الالكترونية ثم بعد ذلك تقوم بادخال رقم هاتفك وكلمة السر التي تم ارسالها من خدمة فودافون كاش وادخال المبلغ المطلوب سحبة . فقط لا غيرواللي يجعل الموضوع سهل انك مش بتروح تقف في طوابير ولا تستني دورك . ولا مواعيد شغل حكومي مثل البنك اوالبريد .
 
اتمني يكون الموضوع عجبك واستفدت بحاجة يا ريت تسيب تعليق في اسفل الموضوع . 


1 التعليقات:

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More